środa, 27 czerwca 2012

Siemka ! ♥

Hej ; *
Przepraszam że nie pisałam tak długo ale nie było o czym. W szkole ciągle albo oglądamy filmy albo gramy w coś . Z jednej strony bardzo już bym chciała ukochane wakacje ale z drugiej będę cholernie tęsknić za moją klasą, z wyjątkiem oczywiście tych, których szczerze nienawidzę. Ale reszta będzie  zawsze miała jakieś znaczenie w moim życiu ♥  Jasne że większość tak jak ja idzie do gim. nr.9 ale  to nie to samo co wygłupy na lekcji czy odpały na przerwie a poza tym z tymi, co idą do innych gimnazjów nie będę się widzieć tak często. Dobrze że jest fb, gg i skype, najlepsze są jednak spotkania na żywo bo pisanie to co innego ; c W piątek po zakończeniu idziemy na melanż do Igi na działkę, na końcu będę oczywiście ryczeć :(   Poza tym będę tęsknić za resztą szkoły ; 3  No dobrze , już nie przynudzam , wiem że większość z Was też idzie we wrześniu do 1 kl. gim i odczuwa to co ja , mam nadzieję że jakoś się trzymacie  ♥ A tak poza tym to przestałam wreszcie jeść tyle i jem tylko obiad i ewentualnie  jeszcze coś , bez kolacji i śniadania , i pije czerwoną herbatkę , która podobno ma właściwości odchudzające , przez to schudłam już 2 kg ; *  A jeśli chodzi o życie uczuciowe to ostatnio dowiedziałam się od Kali że pewna osóbka  coś do mnie czuje , no ale cóż, zobaczymy ♥  A Wy jak  znosicie rozstanie z podstawówką ( szóstoklasiści) ? A pozostali : Jakie macie plany na najbliższe wakacje  ? Pozdro , piszcie komenty = * 


                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz