środa, 20 czerwca 2012

Przepraszam że nie pisałam ponad tydzień ! ♥

Ale jakoś czasu ni było xd W czwartek byłam u Julsona i nudziło nam się i napisałyśmy do  jakiegoś kolesia z wp, na czacie w kat. erotyka regionalna xdd I on wysłał nam swojego kut**a na pocztę , a potem jak dałyśmy mu nasze numery ( niby że ta laska, która jesteśmy - Paulina, ma dwa numery xd )  to zadzwonił i jeszcze do mnie ( byłam Pauliną) że mam się zwiewnie ubrać bo on będzie o 18.00  , a ja mu    podałam jakiś adres w centrum miasta  i jeszcze chciał żebym jakąś kumpelę dobrała bo on chce w trójkącie ; OO  Julson zadzwonił do niego i mówi że Laura ( ta kumpela ) rodzi i ma okres i ona jest wgl zszokowana i nie będzie tego rucha**a   hahah ♥ A on że już jedzie i w ogóle. Potem do nas dzwonił jeszcze ze  100 razy  ;)) W piątek po szkole byłam u babci i wbiłam do Kuby na oglądanie American Pie haha I LIKE IT ♥ Rano w sobotę musiałam wstać  na testy do klasy angielskiej , ale  i tak się dziś dowiedziałam że mam 36,5 na 39 pkt, kazali mi jeszcze zanieść świadectwo i wyniki spr. na koniec szóstej klasy więc bądź dobrej myśli ♥ A jak nie to pójdę z moją Juliettą  do ogólnej albo na humana, w końcu szlachta musi odwiedzić plebs :3  A tak to  w poniedziałek byliśmy w 30 stopniowy upał na nogach w jakimś głupim teatrze -.-  Cały czas się kłóciliśmy i kopaliśmy takie dzieci z 5 klasy , wśród nich był mój "ukochany" Wiktorek który boi się mnie i Julsona hahah spoko. xdd  A wczoraj byłam "chora " i nie poszłam do szkoły. Dzisiejszy dzień minął w miarę ale jak zwykle nudno ^^ Nie mogę już doczekać  się wakacji a Wy ? Na szczęście jeszcze tylko kilka dni :) Dla podtrzymania emocji wstawiam kilak wygrzebanych z neta  wakacyjnych fotek : 



























                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz