środa, 4 lipca 2012

Siemcia ♥

NARESZCIE WAKACJE FUCK  YEAH! ;3
Impreza u Igi była udana, no z wyjątkiem kilku "wpadek" ale tak to było zajebiście, bo z nimi ♥ Już za nimi tęsknie, ale jakoś wytrzymam te 2 miesiące a potem i tak zobaczymy się w szkole ;** W sobotę siedziałam sobie w domciu, szczerze to strasznie mi się nudziło a w niedzielę wbiłam z "ukochanym" kuzynem Jakubem i mamą do aquaparku, me gusta  : ) W poniedziałek pojechałam do Julsona i razem z Martynką zaniosłyśmy  papiery do gim.9, do którego idziemy we wrześniu : > Później wbiłyśmy do POZIOMKI na szejki , mmm ♥ We wtorek, czyli wczoraj Jula zadzwoniła do mnie w nocy ( 10.30 ) i spytała czy nie pojadę z nią na Piaski. To było moje najszybsze pakowanie w życiu XD  Po piaskach byłyśmy w galerii Ostrovia  a potem oglądałyśmy " Kasie i Tomka " ♥ Rano ( spałam u Julsona) oglądałyśmy "Demony" i Julson cały czas po filmie bała się mnie i wszystkiego wokół , hahah : D  A później znów byłyśmy w POZIOMCE z Martynką :3 
Po południu byłam z mamą w galerii i kupiłyśmy mnóstwo ubrań : D A teraz siedzę i umieram z nudów. Wrzucam kilka fotek z działki u Igusi :3 ;
               

Jula ♥ 



Oliwson ♥ 


Taki tam chleb z ketchupem ♥ 


To tylko Kali wchodząca w ubraniu do wanny, w której myliśmy naczynia , przewijaj dalej : * 

Adelcia ; 3 




                                                       

1 komentarz: