czwartek, 24 maja 2012

Trochę o moich najlepszych czworonożnych przyjacielach :))

Jak już wspomniałam mam trzy kocurki, rybkę i sunię Monę. Od zawsze kochałam zwierzaki i zawsze były w pobliżu mnie  :)) Nie wiem sama ile już ich przemknęło się przez  mój ogród, przeżyłam tyle historii z nimi związanych że nie dałabym rady opisać ich w miesiąc :D Najwięcej miałam kotów , Mona to mój pierwszy psiak. 
Bardzo kocham wszystkie zwierzęta, mogła bym poświęcać im czas ZAWSZE I WSZĘDZIE ;)) A teraz przedstawię Wam moją ukochaną ferajnę: 

Mona Lisa 
Wiek: 4 latka
Miejsce pochodzenia : schronisko
Wygląd: Biszkoptowy mieszaniec Labka. Dość "puszysta" , sięga do kolan, ma słodkie oklapnięte uszka, brązowe oczęta .
Charakter: Zawsze chce być w centrum uwagi, kocha pieszczoty i przebywanie z ludźmi, często zazdrosna o kocurki, łakoma, boi się wielu rzeczy. W stosunku do małych zwierząt- maksymalnie jej wielkości-jest skora do zabawy i sympatyczna, większe omija szerokim łukiem, nic dziwnego- nieodpowiedzialni właściciele nie pilnujący swoich wilczurów wiele razy doprowadzili do nieprzyjemnych sytuacji ataku na Munię ;cc 



Księżniczka
Wiek: 4 latka
Miejsce pochodzenia : ulica
Wygląd: Biało- brązowa w łatki, dość chuda, smukła i zwinna.
Charakter: Uwielbia wylegiwać się na słońcu  i leniuchować.Matka pięciorga kociąt, dwa zostały oddane, jeden zdechł [*], dwa mieszkają z nami.  Bardzo lubi się przymilać, często mruczy, jest wręcz uwodząca kiedy to robi :) Zwinna i sprytna, niezbyt łakoma, lubi pić mleko.

Aleksander

Wiek: 3 latka
Miejsce pochodzenia: macica Księżniczki
Wygląd: Najgrubszy z kotów, cały ciemno brązowy w pręgi, ma puszystą, gładką sierść .
Charakter: Jest bardzo towarzyski, ciągle głodny, chodzi i miauczy nie wiem czemu bo nic mu nie dolega, ma tak już od urodzenia. Niezbyt sprytny, jedyny "sport" jaki uprawia to wolne spacery po okolicy, bo w szparze ogrodzenia już się nie mieści. 

Ashley

Wiek:3 latka
Miejsce pochodzenia:macica Księżniczki 
Wygląd: Smukła, szczupła, cała biała w brązowe i rude łatki. 
Charakter:Lubi spacery i zabawę. Jest sprytna, musi postawić na swoim, nienawidzi wyjazdów, pielęgnacji, najlepiej żeby zostawiono ją w spokoju kiedy tego chce, a gdy będzie miała ochotę-sama przyjdzie, ma swoje humorki, jest wybredna i uparta. 


Henio

Wiek: około 2-3 miesięcy
Miejsce pochodzenia:sklep zoologiczny
Wygląd: niebieska, błyszcząca, Bojownik Syjamski.
Charakter: miła i żywiołowa, wybredna pod względem pokarmu.


Myślę że spodobały się Wam opisy moich czworonogów, możecie wysyłać mi swoje opisy na e-maila lub w komentach. Jeśli będziecie chcieli, zorganizuję konkurs na najciekawszy opis zwierzaka. Pozdrawiam, dobranoc ! < 3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz