czwartek, 24 maja 2012

Moje frendzie ;3

No więc może najpierw coś o moich relacjach z innymi.   Najlepszą przyjaciółką jest oczywiście Jula , ta której zdjątko wysłałam we wcześniejszym poście.  Poznałyśmy się w pierwszej klasie, najpierw jak ją ujrzałam stwierdziłam : " Boże, co za głupia dziewczynka, nie lubię  jej ! " . Wtedy akurat ona przyjaźniła się z moją kumpelą Nataszą, nic w tym dziwnego, chodziły razem do przedszkola, a ja z Anią z którą poznałam się już w zerówce. Po jakimś czasie Julson dołączyła do nas i zaczęłyśmy przyjaźnić się w trio, tak było przez 3 lata, do póki nasza przyjaźń z Anią nie zakończyła się. Od tej pory ja i Julka   przyjaźnimy się już cały czas. Jula jest miła, zwariowana, często jej odwala z resztą nie jestem lepsza, ale to są właśnie jej zalety, za to Ją kocham ♥ Razem idziemy do gimnazjum , najprawdopodobniej do tej samej klasy. Mamy wiele innych znajomych i dobrych koleżanek ale dla siebie, mam nadzieję zawsze pozostaniemy najlepszymi przyjaciółkami. Poza tym bardzo lubię Kali- moją kumpelę, która również potrafi poprawić humor i pomóc w wielu sytuacjach.Poza tym jest bardzo szalona ! ;3 Podobnie też traktuję Nataszę, jest miła, zabawna i na serio bardzo ją lubię, mieszkamy niedaleko siebie i we wakacje często się spotykamy :) Jest jeszcze jedna moja dobra kumpela, Oliwia, którą też bardzo lubię :))) Moim przyjacielem jest też Miłosz, taki tam słodziak ♥ Poza tym lubię większość mojej klasy ; ) Wrzucam fotki moich przyjaciół:
      Kali ♥

Nusiak ♥ 

Jula ♥ 
Oliwia ♥
Miłosz ♥

A co do chłopców, podchodzę do nich raczej z sentymentem i nie łatwo mnie zdobyć. Niedawno z resztą ja i Kali zostałyśmy oszukane i zranione przez jednego naszego " przyjaciela", właśnie w sprawach sercowych ,więc nie sądzę abym teraz szybko odzyskała zaufanie do chłopaków. Wcale nie uważam że każdy jest taki sam, po prostu jeszcze nie poznałam nikogo na tyle żeby się z nim związać, cały czas czekam na mojego księculka :3 


Myślę że spodobał Wam się post, jeśli chcecie żebym coś zmieniła, dodała, odjęła piszcie ! :) 
Możecie też pisać na adres e-mail: mkliber99@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz