sobota, 26 maja 2012

Hej !  ;*
Tak tu właśnie sobie siedzę i już miałam lecieć ale przypomniałam sobie na szczęście o blogu :)
No więc dzisiejszy dzień był całkiem spoko. Rano wstałam oczywiście obudzona o 10.30 przez mojego ukochanego Antosia ;33 Ubrałam się, dałam mamie prezent, i zrobiłam śniadanie, ale mama kazała mi przekroić szynkę na pół i dostałam opieprz bo chodziło o to drugie pół ;>  Potem szybko zmieniłam Beatce wodę w akwa  i posprzątałam pokoik. Lekcje, a wieczorem na rower z " kochanym" kuzynkiem, mamą i "młodą". Potem obok nas startował koleś z paralotnią więc oczywiście musiałam wyjść zobaczyć XD Jutro jadę od rana do wujka na wieś więc raczej dodam posta dopiero wieczorem, bo tam nie ma nawet zasięgu. Dodam też fotki i może zrobię jakiś konek ; * Teraz wrzucam kilka foci jakie zrobiłam w ciągu ostatnich kilku dni  ;) 



Antoni ♥

Taki tam ptaszek, który postanowił zamieszkać u mnie na strychu ♥
Kwiatek ♥

A Wy daliście już mamom prezenty ? :) Komentujcie ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz