wtorek, 5 czerwca 2012

Hej i na wstępie bardzo przepraszam że tyle mnie nie było, ale jakoś nie miałam o czym pisać ; > Dziś  szliśmy do szkoły na 10 :D Jutro też a po jutrze wolne - hurra ! :)  No więc najpierw zamiast lekcji było spotkanie ze Strażą Miejską na temat cybeprzemocy, czyli wyśmiewanie się z kogoś w necie. Potem na miniony już  Dzień Dziecka dostaliśmy kebaby i oglądaliśmy "Scooby Doo" bo nic innego nie było =.= No ale fajnie czasem wrócić do dzieciństwa ; ) Potem się dowiedziałam że mam na koniec pierwszą w życiu 5 z w-f bo zawsze była 4 ; D  Później byłam u Oliwii ale stwierdziłam że pojadę do domu ;D Teraz siedzę i jem obiadek, później dokończę głupią budowlę na plastykę i pouczę się do poprawy spr. na polski : / ♥ A teraz wrzucam nutkę na dziś : 



                                                A Wy czego słuchacie ? Piszcie i komentujcie ! :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz