czwartek, 31 maja 2012

Hej ! ♥
Dziś był dzień jak co dzień, pierwszy w-f gdzie oczywiście nie ćwiczyłam a Oliwi nie było i musiałam siedzieć sama ;c Potem religia i loteria hahaha wylosowałam lizaki, długopis, ołówki i ... różową, plastikową  biżuterię z wróżek z disneya XDD Później matma - nawet spoko , a następnie hista gdzie z poprawy dostałam 4 i brakowało mi 1 punkta do 5 : > Była też głupia kartkówka, mam wszystko źle :D A na polskim siedzenie z Igą i po raz pierwszy zgłoszenie się do przeczytania wiersza , gdzie w ogóle się nie śmiałam ; O  Ogólnie w school spoko, nie było Kali ; <  Potem z mamą na  zakupy bo była w pobliżu i po mnie podjechała ; ]  Potem do fryzjerki, która miała mi przyciąć końcówki 2cm ale przycięła jakieś pół metra ; >  A teraz siedzę sobie przy kompie i pije herbatkę - ME GUSTA ♥ Jutro dzień dziecka- na razie dostałam tylko książkę od mamy i nakolanniki na deskę XD  Wrzucam filmik na dziś, który znalazłam na YT już dawno ale mi się przypomniało XD : 

A Wy co dziś robiliście ?  Dostaliście już na Dzień Dziecka, czy może wiecie co dostaniecie ? Piszcie w komentarzach ! :33

2 komentarze:

  1. oo fajnie, że jeździsz na desce.
    czemu nie cwiczysz na WF-ie to najlepszy przedmiot. ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie jeszcze nie jeżdżę dopiero zacznę, niedługo , dziś chciałam ale niestety pada ; > Jakoś tak, nie lubię , nie jest zbyt ciekawie ! :D

    OdpowiedzUsuń